DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21190
|
Назва: | Філософсько-педагогічні аспекти побудови системи тренінгів і курсів підвищення кваліфікації учителів для забезпечення ними духовного розвитку учнів |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | духовний розвиток заклад неперервної освіти курси підвищення кваліфікації учителів філософсько-педагогічні аспекти система тренінгів |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Автором розглядається система тренінгів і курсів підвищення кваліфікації учителів для забезпечення ними духовного розвитку учнів, яка містить процесуальний, управлінський і результативний компоненти. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Філософсько-педагогічні аспекти побудови системи тренінгів і курсів підвищення кваліфікації учителів для забезпечення ними духовного розвитку учнів. Актуальні проблеми соціального розвитку в суспільстві змін : Матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. 27-29 квіт. 2023 р., м. Харків. За заг. ред. Кіпенського А. В. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 209 с. С. 33–35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21190 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|