DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21199

Назва: Резерви піднесення якості навчання математики на основі реалізації внутрішньопредметних зв’язків
Автори: Лутфуллін, М.В.
Воловіченко, К.С.
Ключові слова: якість навчання
математика
внутрішньопредметні зв'язки
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Останнім часом педагогічна громадськість України приділяє велику увагу проблемі узагальнення і систематизації знань учнів. Найбільшу активність в обговоренні й розробці цієї проблеми виявляють викладачі математики загальноосвітніх шкіл [2; 3; 6; 8]. Узагальнені, систематизовані знання, як зазначають В. Клочко і М. Ковальчук, лежать “в основі встановлення iстотних взаємозв’язкiв мiж явищами, якi вивчаються. Послiдовне здiйснення систематизацiї – необхiдна умова формування узагальнених знань, особливо в математицi – бо, якщо хоча б один ланцюг випадає, то стають незрозумiлими i наступнi поняття, теореми, методи тощо. Узагальнення вiдiграє надзвичайно важливу роль у процесi навчання, оскiльки на його основi учнi засвоюють науковi поняття, вчаться визначати їх загальнi й iстотнi ознаки” [6, с. 1].
Опис: Лутфуллін М. В., Воловіченко К. С. Резерви піднесення якості навчання математики на основі реалізації внутрішньопредметних зв’язків. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 7 – 8 жовтня 2021 р. / Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]. Вінниця, 2021. С. 123-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21199
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Резерви піднесення якості навчання.pdf165,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок