DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21225

Назва: Розвиток пізнавальної самостійності учнів основної школи у процесі вивчення хімії
Автори: Пугач, Д.А.
Куленко, О.А.
Ключові слова: учні
пізнавальна самостійність
самостійність учнів
школярі
вивчення хімії
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Пізнавальна самостійність школярів формується при виконанні учнями самостійної роботи як виду діяльності з різними джерелами знань. Самостійна робота відрізняється від інших видів діяльності тим, що учень сам ставить собі мету, для досягнення якої, що особливо важливо, вибирає зміст, форми і методи роботи. Ніякі знання, не ставши об’єктом власної діяльності, не можуть вважатися справжнім надбанням людини. Під самостійною роботою розуміють оволодіння школярами знаннями, практичними вміннями та навичками у всіх формах організації навчання як під керівництвом учителя, так і без нього.
Опис: Пугач Д. А., Куленко О. А. Розвиток пізнавальної самостійності учнів основної школи у процесі вивчення хімії. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених (1 грудня 2022 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 163-164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21225
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Розвиток пізнавальної самостійності.pdf330,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок