DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21241
|
Назва: | Настанова Григорія Сковороди «Пізнай себе!» як орієнтир для розвитку наукового потенціалу педагогічного працівника у системі неперервної освіти |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | творча спадщина Григорія Сковороди розвиток науковий потенціал педагогічний працівник заклад неперервної освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Автором визначено основний чинник, що впливає на наукову діяльність, який неодноразово згадується у творах Григорія Сковороди – «Пізнай себе!». Охарактеризовано можливості застосування означеної настанови Григорія Сковороди як орієнтиру для розвитку наукового потенціалу педагогічного працівника у системі неперервної освіти.
Виокремлено стійкі властивості, риси особистості, риси характеру педагогічного працівника, які можуть впливати на розвиток його наукового потенціалу у системі неперервної освіти. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Настанова Григорія Сковороди «Пізнай себе!» як орієнтир для розвитку наукового потенціалу педагогічного працівника у системі неперервної освіти. Розвиток гуманістичних ідей у неперервній освіті: від Григорія Сковороди до сучасного педагога-новатора : колект. наук. монографія / за заг. та наук. ред. д-ра пед. наук Н. І. Білик; редколегія : В. В. Зелюк, М. О. Кириченко, В. В. Пилипенко, З. В. Рябова та ін. Полтава; Київ: ПАНО ім. М. В. Остроградського, 2023. 542 с. С. 148–161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21241 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|