|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21417
|
Назва: | Організаційно-педагогічні умови формування у молодших школярів прогностичних умінь у процесі читацької діяльності |
Автори: | Мартиненко, В.О. |
Ключові слова: | молодший школяр читацька діяльність читацькі уміння читання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Прогностична діяльність під час читання полегшує процеси сприймання й
аналізу тексту, сприяє поглибленому його розумінню, активізації мисленнєвих
процесів, розвитку мовлення. Молодший шкільний вік є сенситивним щодо
формування прогностичних умінь, що зумовлено такими віковими
новоутвореннями, як рефлексія і внутрішній план дій.
Під час дослідження, з метою забезпечення ефективності формування
прогностичних умінь молодших школярів, були виділені такі
організаційно-педагогічні умови:
- цілеспрямована реалізація на уроках читання, уроках роботи з
дитячою книжкою продуктивних читацьких технологій (технологія
опрацювання текстів різних видів; технологія діалогічної взаємодії учня з
текстом, автором твору; елементи технології розвитку критичного мислення), а також читацьких стратегій і практик (наприклад, «Мозковий штурм»,
«Орієнтири передбачення змісту тексту твору», «Орієнтири передбачення
змісту дитячої книжки», «Ілюстрації змісту», Читання із зупинками»,
«Смислова компресія тексту», «Застосування прийомів мовної та
контекстуальної здогадок», «Стратегії роботи із значними за обсягом текстів» та
ін.); |
Опис: | Мартиненко В. О. Організаційно-педагогічні умови формування у молодших школярів прогностичних умінь у процесі читацької діяльності // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 19-21. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21417 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|