DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21423
|
Назва: | Позитивний та негативний вплив мистецтва японської анімації на формування особистості у дитячому та підлітковому віці |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | аніме японське аніме формування особистості вплив аніме підліток дитина |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Аніме – це мистецтво мультиплікації, розвинуте у
Японії, в якому графіка та зміст повністю відрізняються від американських та
европейських. Так само, як фільми про Гаррі Поттера засновані на книгах, деякі
аніме засновані на мангах, японських коміксах. Батьки завжди висловлювали
занепокоєння з приводу того, що їхні діти надто захоплюються переглядом
аніме-фільмів. Однак дослідження стверджують, що аніме-фільми можна
використовувати навіть як хороший навчальний інструмент для дітей, оскільки
багато аніме-фільмів можуть мотивувати дітей стати успішними в житті та
навчити їх важливості наполегливої праці, деякі манги та аніме виявляють у них
творчу сторону та дають змогу мислити нестандартно в реальних життєвих
ситуаціях. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Позитивний та негативний вплив мистецтва японської анімації на формування особистості у дитячому та підлітковому віці // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 40-47. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21423 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|