DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21580

Назва: Особливості формування навчально-пізнавальної активності в учнів із інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного закладу
Автори: Лещій, Н.
Юдіна, О.
Ключові слова: інтелектуальні порушення
навчало-пізнавальні здібності
пізнавальна активність
корекційна діяльність
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості формування навчально-пізнавальної активності в учнів із інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано основні напрями корекційної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного закладу.
Опис: Лещій Н., Юдіна О. Особливості формування навчально-пізнавальної активності в учнів із інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного закладу // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 74-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21580
Розташовується у зібраннях:_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf689,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок