DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21802
|
Назва: | Використання дистанційного навчання у практиці студентів-філологів |
Автори: | Хілобок, М. |
Ключові слова: | дистанційне навчання студент-філолог урок дистанційна освіта |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах світової пандемії, яка доторкнулася України навесні 2020 року, всі
навчальні заклади були змушені перейти на дистанційне навчання. Вчителям доводилось
проводити уроки віддалено, вони не мали можливості у повному обсязі пояснити щось
учням особисто, допомогти в складний для дітей у навчанні момент відразу.
Дистанційне навчання стало викликом для всіх. Учні не так гарно розуміли
матеріал, як на очних уроках у школі. Багато вчителів ще довго налаштовували свій
«ідеал» уроку, а на батьків лягала ще більша відповідальність за навчання дитини, бо
з’явилося більше самостійних робіт та домашнього завдання. |
Опис: | Хілобок М. Використання дистанційного навчання у практиці студентів-філологів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 308-311. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21802 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|