DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21876
|
Назва: | Особливості організації дослідження екопсихологічної культури молодших школярів |
Автори: | Беседа, П.С. |
Ключові слова: | молодший школяр екопсихологічна культура розвиток дитини |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Науково-теоретичний аналіз психологічної літератури дозволив встановити, що до розуміння центрального поняття нашого дослідження –
«екопсихологічна культура» варто підходити з точки зору взаємозв’язку та
взаємообумовленості екологічної психології та екологічної культури. Екологічна психологія дозволяє зрозуміти особливості формування екологічної свідомості та уявлень про організацію і функціонування навколишнього середовища, внутрішні спонукання (потреба, інтерес) до взаємодії з природою, специфіку засвоєння екологічних знань та правил екологічної поведінки у різні вікові періоди розвитку дитини. |
Опис: | Беседа П. С. Особливості організації дослідження
екопсихологічної культури
молодших школярів // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 23-26. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21876 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|