DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21892
|
Назва: | Психологічна характеристика специфіки навчальної мотивації підлітків |
Автори: | Головко, І.М. |
Ключові слова: | мотивація підліток навчальна мотивація мотивація навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У психологічній літературі зустрічається чимало різних тлумачень поняття «мотивація». Одні з них пов’язані з історією дослідження даної проблеми, інші – відображають відмінності у концептуальних підходах різних
авторів чи наукових шкіл. Розвиток теорій мотивації йшов у двох основних
напрямках. У першому – мотиви та мотивація розглядалися як ситуативні
інваріанти поведінки людини (М. Алексєєва, В. Моргун, С. Москвичов та
ін.). Другий підхід пов’язаний із розумінням мотивів і мотивації як стійких
диспозицій особистості, що регулюють її поведінку відносно незалежно від
ситуацій (В. Асєєв, І. Меліхова та ін.). |
Опис: | Головко І. М. Психологічна характеристика специфіки навчальної мотивації підлітків // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 53-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21892 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|