DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21965
|
Назва: | Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості особистості у неперервній освіті |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | синергетичний підхід життєдіяльність особистості неперервна освіта проєктування освітньо-професійної життєдіяльності особистості |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості у неперервній освіті передбачає самоорганізацію, тобто
упорядкування системи неперервної освіти за рахунок дії її складників.
З погляду синергетики (О. Гладкова, В. Ільїн, В. Кремень, Л. Лебедик, Т. Левовицький, В.
Огнев’юк, Н. Протасова, С. Сисоєва та ін.), сутність
проєктування освітньо-професійної життєдіяльності особистості полягає
в утворенні системи знань з цього напряму. Процес засвоєння знань споживачем освітніх послуг має автоколивальний характер, тобто на початку
навчання у неперервній освіті визначається основна ідея, поняття. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості особистості у неперервній освіті // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 241-244. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21965 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|