DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21986

Назва: Розвиток професійної ідентичності у магістрів-психологів
Автори: Шуляр, А.Л.
Тесленко, М.М.
Ключові слова: магістр-психолог
професійна ідентичність
студент
майбутній психолог
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В українському суспільстві за останнє десятиріччя система вищої освіти зазнала суттєвих змін. Виникає потреба у формуванні та розвитку висококваліфікованого працівника, професіонала своєї справи з високим рівнем культури. Тому у вищій школі сформувався якісно новий підхід до навчання, що спрямований на формування та розвиток ключових компетенцій особистості, як суб’єкта професійної діяльності. Мета роботи: теоретично вивчити та емпірично дослідити розвиток професійної ідентичності у психологів-магістрів; встановити залежність сформованості професійної ідентичності психологів-магістрів, рівня професійної спрямованості студентів та мотиву вибору професії.
Опис: Шуляр А. Л., Тесленко М. М. Розвиток професійної ідентичності у магістрів-психологів // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 270-274.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21986
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf86,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок