DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецтво в реаліях сучасної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22846
|
Назва: | Проєктування рекламно-графічного комплексу власного продукту |
Автори: | Шпетний, О. |
Ключові слова: | дизайн графічний дизайн проєктування у графічному дизайні |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Динаміка сучасної дійсності, розвиток інформаційних технологій,
глобальні зміни способів комунікації зміщують критерії формоутворення у
сфері реклами, брендингу та графічного дизайну. На кожному етапі оновлення
технологій формоутворення предметного середовища дизайн заново взаємодіє
із суміжними сферами діяльності, зокрема, з рекламою.
У зв‘язку з постійним збільшенням кількості візуальних комунікацій,
створенням нових видів носіїв, упровадженням Інтернет-технологій
посилюється їх значення на процеси розвитку суспільства. Для вирішення
конкретних завдань, які стоять перед фахівцями графічного дизайну необхідне
постійне оновлення науково-методичної бази, яка б враховувала форми і
способи виготовлення та подання продукції споживачеві. |
Опис: | Шпетний О. Проєктування рекламно-графічного комплексу
власного продукту // Мистецтво в реаліях сучасної освіти: матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (25–26 травня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 221-223. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22846 |
Розташовується у зібраннях: | Мистецтво в реаліях сучасної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|