|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22908
|
Назва: | Оцінювання якості дисципліни «Протипожежна та аварійно-рятувальна техніка» |
Автори: | Виноградов, С. |
Ключові слова: | протипожежна техніка якість викладання система оцінювання опитування |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Ця стаття спрямована на проведення всебічного аналізу
навчального курсу «Протипожежна та аварійно-рятувальна техніка», що викладається на 4 курсі (7 семестрі) в Національному університеті цивільного захисту
України. Курс призначений для здобувачів, що навчаються за спеціальностями
«Пожежна безпека», освітньо-професійними програмами «Пожежна безпека» та
«Пожежогасіння та аварійно-рятувальні роботи». Дисципліна складає 3 кредити
ЄКТС та має обсяг 40 аудиторних годин, включаючи 14 годин лекцій та 26 годин
практичних занять. Курс охоплює широкий спектр тем, у тому числі: експлуатація протипожежної техніки, технічне обслуговування автомобілів, безпека дорожнього руху, а також питання експлуатації пожежно-технічного оснащення.
Анонімне опитування курсантів, що навчаються офлайн, у якому взяли участь
97 респондентів зі загальної кількості 105, включало оцінку таких параметрів,
як корисність курсу для подальшої служби, відповідність кількості аудиторних
годин, логічність структури курсу, якість викладання, доступність викладача для
консультацій, ефективність системи оцінювання тощо. Результати опитування
вказують на високу оцінку корисності курсу для майбутньої служби в підрозділах
Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС), яку виразили
79,4% учасників. Однак, виділено проблеми щодо доступності викладача для
консультацій та нестабільності системи тестування OpenTEST 2.3.0, яка призвела до труднощів під час проведення оцінювання знань студентів. Отримані результати свідчать про необхідність акцентування уваги на практичній складовій
навчання, удосконаленні матеріально-технічної бази для засвоєння предмету
та зміні у системі оцінювання. Респонденти також висловили пропозиції щодо
збільшення кількості практичних занять та вдосконалення системи оцінювання
знань. Основний висновок дослідження полягає в підкресленні важливості удосконалення навчального процесу на основі здобутих думок студентської аудиторії для підвищення ефективності викладання курсу «Протипожежна та аварійно-рятувальна техніка». |
Опис: | Виноградов С. Оцінювання якості дисципліни
«Протипожежна та аварійно-рятувальна
техніка» // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 114-121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22908 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(82)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|