DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23114
|
Назва: | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі неперервної освіти на основі теорій інтенсивного навчання для забезпечення ними виховання лідерських якостей обдарованих учнів |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | підвищення кваліфікації педагогічних працівників заклад неперервної освіти теорія навчання теорії інтенсивного навчання виховання лідерські якості обдарований учень |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються можливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі неперервної освіти на основі теорій інтенсивного навчання для забезпечення ними виховання лідерських якостей обдарованих учнів. Аналізуються: а) теорія поетапного формування розумових дій; б) асоціативно-рефлекторна теорія навчання; в) теорія змістовного узагальнення; г) біхевіористська теорія навчання; д) гештальт-теорія засвоєння; е) сугестопедія. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі неперервної освіти на основі теорій інтенсивного навчання для забезпечення ними виховання лідерських якостей обдарованих учнів. Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 14–19 лют. 2024 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. 1014 с. С. 893–901. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23114 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|