DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23360
|
Назва: | Розвиток резилієнтності як складника дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | розвиток резилієнтність дискурсивно-проєктивні компетентності фахівець у галузі фізичної культури і спорту курси підвищення кваліфікації |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто можливості розвитку в умовах війни резилієнтності фахівців у галузі фізичної культури і спорту на основі їхніх дискурсивно-проєктивних компетентностей, зокрема особистої, соціальної та навчальної компетентності, показано досвід Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського з виконання вимоги МОН України щодо забезпечення проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації з удосконалення їхніх знань, умінь, практичних навичок з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах війни. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Розвиток резилієнтності як складника дискурсивно-проєктивної компетентності фахівця в галузі фізичної культури і спорту. Рухова активність і здоров’язбереження людини. Монографія; за ред. В. М. Пристинського, Т. М. Пристинської. Слов’янськ : ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, 2024. 680 с. С. 35–54. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23360 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|