|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23481
|
Назва: | Храмовий танець бхаратанатьям: релігійно-філософські витоки та особливості хореографії |
Автори: | Гринь, О. |
Ключові слова: | бхаратанатьям храмовий танець хореографія девадасі індійська хореографія |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті з'ясовані релігійно-філософські витоки храмового танцю
Бхаратанатьям та особливості його хореографії. Бхаратана тьям (бга – «бгава», почуття, емоції; ра – «рага» –
мелодія, та – «талам» – мистецтво ритму, натьям – танець) – вид театрального танцю, що зародився в Південній Індії, у штаті
Тамілнад. Є одним з класичних стилів індійського танцю.
Спочатку мав сакральне значення, що підтверджують різні
пози бгаратанатьям, висічені на стінах храмів Південної Індії.
Виконувався храмовими танцівницями – девадасі, які грали не
менш важливу роль, ніж жерці. |
Опис: | Гринь О. Храмовий танець бхаратанатьям: релігійно-філософські витоки та особливості хореографії // Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (відкрита для іноземних учасників) (29-30 листопада 2023 р., м. Полтава) / [упоряд. М. М. Погребняк]. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 88-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23481 |
Розташовується у зібраннях: | Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|