DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23617

Назва: Антропогенні зміни флори степових ділянок околиць с. Рогань Харківського району
Автори: Волкова, Р.Є.
Філатова, О.В.
Ключові слова: фітоценоз
флора степових ділянок
с. Рогань Харківський район
судинні рослини
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): На сьогодні степові угруповання зазнали вираженої антропогенної трансформації. У природному стані степова рослинність зберіглася лише на ділянках, що не підлягають господарському освоєнню, а також на тих, які входять до складу об’єктів природно-заповідного фонду. Антропогенна діяльність, що проявляється розорюванням територій, необґрунтованим залісненням, загибеллю малих річок, надмірним випасом худоби та промисловим освоєнням, є головним фактором змін та знищення степових ділянок. Одним з перспективних методів виявлення трансформації природних угруповань є оцінка стану флори за змінами її фітоценотичної структури й насамперед входження до її структури рудеральної фракції. Така оцінка є одним з важливих показником визначення сталості типових природних фітоценозів.
Опис: Волкова Р. Є., Філатова О. В. Антропогенні зміни флори степових ділянок околиць с. Рогань Харківського району // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 48-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23617
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf363,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок