DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23691

Назва: Сугестивне навчання на уроках географії
Автори: Галушка, Л.С.
Табуранський, А.О.
Ключові слова: сугестивне навчання
урок географії
технології сугестивного навчання географії
освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де технології швидко розвиваються, освіта постійно шукає нові підходи та методики щодо підготовки учнів до життя в цифровому суспільстві. Цей пошук є відповіддю на виклики, які ставить перед нами сучасний технологічний прогрес. Він змінює спосіб, яким ми працюємо, навчаємося та взаємодіємо один з одним, і це вимагає від нас нових навичок та компетентностей. Першочергово визначимо понятійний апарат, який будемо використовувати у нашому дослідженні. Як зазначено в навчальнометодичному посібнику Гончаров С, Гурин В., сугестія це «(від лат. suggestion – навіювання) процес впливу на психічну сферу людини, пов’язаний із зниженням усвідомлюваності та критичності під час впливу і реалізації навіюваного змісту, з відсутністю цілеспрямованого активного його розуміння, розгорнутого логічного аналізу. Такий вплив може відбуватися в нормальному стані свідомості або гіпнотичному. Індивід може здійснювати подібний вплив на самого себе (самонавіювання)».
Опис: Галушка Л. С., Табуранський А. О. Сугестивне навчання на уроках географії // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 33-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23691
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf530,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок