DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання >
Навчальні та методичні матеріали >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23693
|
Назва: | Робочий зошит із навчальної пропедевтичної практики з методики навчання історії |
Автори: | Бороденко, О.А. Тронько, Т.В. |
Ключові слова: | робочий зошит історія методика навчання навчальна пропедевтична практика |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Навчальна пропедевтична практика з методики навчання історії для студентів ІІІ-го курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету історії та географії спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія) виконує роль перевірки, контролю та корекції набутих ключових предметних і фахових компетентностей у студентів-бакалаврів із курсу «Методика навчання історії». Результати практики є визначальним показником рівня сформованості відповідних багатофункціональних компетентностей майбутніх педагогів-професіоналів, передовсім, володіння особливостями теоретичних основ методики навчання історії, вироблення практичних умінь і навичок, необхідних для забезпечення високої ефективності навчання історії в закладах загальної середньої освіти на здобуття рівня базової середньої освіти (5‒9 класи). |
Опис: | Робочий зошит із навчальної пропедевтичної практики з методики навчання історії. Навчально-методичний посібник для студентів ІІІ-го курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету історії та географії спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія) / Укладачі О. А. Бороденко, Т. В. Тронько. Полтава, 2024. 66 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23693 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні та методичні матеріали
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|