DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23719
|
Назва: | Виклики та перспективи змішаного навчання в географії |
Автори: | Кулаков, А.М. |
Ключові слова: | змішане навчання вивчення географії моделі змішаного навчання методи навчання технології освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Світ стрімко розвивається, і разом із цим зростають вимоги до освіти.
Інноваційні технології вже настільки вкоренилися в наше щоденне життя, що
вони також стають необхідною частиною освітнього процесу. Одним із таких
новаторських підходів є модель змішаного навчання, що комбінує традиційні
методи навчання з використанням онлайн-ресурсів та технологій.
У країнах Європи та Америки модель змішаного навчання застосовується
уже близько 20 років, відтак, там цей підхід пов’язаний з технологічним
прогресом, таким як швидкий інтернет та наявність комунікаційних засобів.
Україні також довелося швидко адаптуватися до використання подібних
технологій та моделей навчання в результаті подій останніх трьох років:
пандемії COVID-19 та війни з росією. |
Опис: | Кулаков А. М. Виклики та перспективи змішаного навчання в
географії // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 78-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23719 |
Розташовується у зібраннях: | Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|