DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23781

Назва: Організація едукаційної взаємодії в Новій українській школі на основі діяльнісного підходу
Автори: Кулімова, Ю.Г.
Ключові слова: едукаційна взаємодія
Нова українська школа
діяльнісний підхід
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сьогочасні суспільні реалії висувають нові вимоги до всіх суб'єктів освітньої кооперації, зокрема, до вчителя, як організатора навчального процесу. З одного боку, модернізація системи освіти вимагає від педагогів постійного розвитку та використання новітніх методів навчання. З іншого – батьки оцінюють вчителів за їхню оригінальність, активність та готовність до інновацій, спроможність знаходити індивідуальний підхід до дітей. Крім того, сучасні виклики (пандемія та повномасштабне військове вторгнення), ставлять перед вчителями завдання не лише в галузі навчання, але й вимагають від них готовності приймати нестандартні рішення, мати патріотичну позицію та адаптуватися до непередбачуваних ситуацій.
Опис: Кулімова Ю. Г. Організація едукаційної взаємодії в Новій українській школі на основі діяльнісного підходу. Соціально-гуманітарні студії: інновації, виклики та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (16-17 травня 2024 р.) Ред. кол.: О. А. Черниш, В. М. Слюсар, Л. М. Червона [та ін.]. Житомир: Житомирська політехніка, 2024. С. 56-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23781
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Організація едукаційної взаємодії.pdf236,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок