DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24036
|
Назва: | До проблеми навчання молодших школярів писемного мовлення: результати онлайн-опитування вчителів |
Автори: | Петрук, О. |
Ключові слова: | молодший школяр писемне мовлення оволодіння уміннями писемного мовлення рівень писемного мовлення |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із основних завдань початкового курсу української мови є
гармонійний розвиток в учнів умінь з усіх видів мовленнєвої діяльності ‒
аудіювання, говоріння, читання й письма. Письмо – найскладніший вид
мовленнєвої діяльності, оскільки вимагає від школярів більшої підготовки та
зусиль, як фізичних, так і психічних. Воно відіграє фундаментальну роль у
когнітивному та мовленнєвому розвитку дітей, формуванні їхньої грамотності.
Як відомо, процес навчання письма має два етапи: оволодіння графікою й
орфографією на рівні навичок та послідовне оволодіння уміннями писемного
мовлення як засобу комунікації. |
Опис: | Петрук О. До проблеми навчання молодших школярів писемного
мовлення: результати онлайн-опитування вчителів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 159-162. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24036 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|