DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24042
|
Назва: | Цифрові технології як інструмент моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Ілійчук, Л. |
Ключові слова: | цифрові технології майбутній вчитель якість вищої освіти педагогічний моніторинг освітній моніторинг |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів
завжди була у центрі уваги педагогічної науки та освітньої практики, а її
актуальність є беззаперечною з огляду на сучасні виклики і швидко змінювані
умови розвитку інформаційного суспільства. Учитель завжди уособлює у собі
«мудрість суспільної свідомості», має «непересічний вплив на все суспільство», є
«громадянином і професіоналом, наставником, поводирем у майбутнє». У цьому контексті на перший план виходить питання якості вищої
освіти як категорії, яка має загальнолюдську і соціальну цінність. |
Опис: | Ілійчук Л. Цифрові технології як інструмент моніторингу
якості професійної підготовки майбутніх
учителів початкових класів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 182-185. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24042 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|