DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24277
|
Назва: | Гармонізація емоційного стану молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
Автори: | Хімчук, Л.І. |
Ключові слова: | молодший школяр інформаційно-комунікаційні технології емоції емоційний стан методи цифрової віртуалізації методи навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Молодший шкільний вік є важливим етапом у становленні
гармонійної особистості. У процесі переходу дитини від
дошкільного віку до молодшого шкільного віку змінюється
соціальна ситуація, в яку попадає дитина, а це значною мірою
здійснює на неї сильний емоційний вплив, стандартизує її умови
життя. Природно, що така ситуація може викликати у дитини
амбівалентні хвилювання, а саме: страх виявитися поганим
учнем, бажання виправдати очікування дорослих тощо.
Відбуваються відхилення в поведінці, які виявляються через
гіперактивність, гіподинамію або загальмованості. Як правило,
дані відхилення у дитини створюють підґрунтя для розвитку
почуття відчуженості, знижують її вольову активність та
пригнічують настрій. |
Опис: | Хімчук Л. І. Гармонізація емоційного стану молодших
школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. форуму (1-3 листопада 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 336-338. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24277 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|