DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24367

Назва: Формування мотивації навчання в учнів з інтелектуальними порушеннями
Автори: Авілова, Є.В.
Петрушов, А.В.
Ключові слова: мотивація
навчання
учні з інтелектуальними порушеннями
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Нами було організовано та проведено експериментальне дослідження з метою виявлення ступеня сформованості мотивації навчання учнів з інтелектуальними порушеннями та її подальшого розвитку у школярів. Наукова база: Початкова школа № 45 Полтавської міської ради. У дослідженні взяли участь 24 особи віком від 8 до 9 років (10 хлопчиків і 14 дівчаток).
Опис: Авілова Є. В, Петрушов А. В. Формування мотивації навчання в учнів з інтелектуальними порушеннями. «Творча спадщина В. О. Сухомлинського у контексті викликів воєнного часу» : Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, присвяченої 105-й річниці від дня народження В. О. Сухомлинського, м. Кропивницький, 27 вересня 2023 року. Кропивницький : РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023. С. 156-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24367
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Формування мотивації навчання.pdf339,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок