DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24390
|
Назва: | Формування ігрової компетентності дитини засобами сучасного предметно-ігрового середовища |
Автори: | Ковалевська, Н.В. Пасічніченко, А.В. Зімакова, Л.В. |
Ключові слова: | ігрова компетентність діти предметно-ігрове середовище |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Правильно організоване предметно-ігрове середовище сприяє формуванню ігрової компетентності дитини. Предметно-ігрове середовище – комплекс просторових умов і способів їх організації та використання, що передбачає наповнення ігровим обладнанням, іграшками, сенсорним, будівельним матеріалом задля задоволення ігрових, соціальних та комунікативних потреб дітей [1, c. 9]. Тому створення в дошкільному закладі повноцінного розвивального предметно-ігрового середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації діяльності дітей є провідними засобами реалізації завдань сучасної освіти. Середовище має бути джерелом збагачення дитячої діяльності. |
Опис: | Ковалевська Н. В., Пасічніченко А. В., Зімакова Л. В. Формування ігрової компетентності дитини засобами сучасного предметно-ігрового середовища. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16 – 18 березня 2023 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. С. 1081-1083. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24390 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|