DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Навчальні та методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24404

Назва: Підготовка вчителів трудового навчання до розвитку сфери почуттів учнів 5–9 класів засобами вальдорфської педагогіки
Автори: Вікторова, П.Є.
Ключові слова: вчитель трудового навчання
сфера почуттів
вальдорфська педагогіка
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Освіта як процес суб’єкт-суб’єктної взаємодії учителя і учня забезпечує оволодіння соціально-значущим досвідом та чуттєво-ціннісними формами духовно-практичного освоєння світу, виховує культуру мислення та почуттів. На формування почуття (совісті) спрямоване моральне виховання людини. Будучи одним із центрів виховного впливу почуття людини виступають основою для визначення її поведінки. Тому, вітчизняною психолого-педагогічною наукою одним з першочергових завдань визначається необхідність формування у сучасної учнівської молоді почуття власної гідності, поваги до права людини, відданості демократичним цінностям та толерантності.
Опис: Вікторова П. Є. Вікторова П. Є. Підготовка вчителів трудового навчання до розвитку сфери почуттів учнів 5–9 класів засобами вальдорфської педагогіки : методичні рекомендації. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. 28 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24404
Розташовується у зібраннях:Навчальні та методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Методрекомендації Вікторова ПЄ.pdf334,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок