DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24460
|
Назва: | Індивідуалізація навчання хімії у вищій школі |
Автори: | Стрижак, С.В. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання навчання хімії хімія вища школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Індивідуалізація навчання в процесі вивчення хімії у вищій школі є важливим аспектом, оскільки кожен здобувач освіти має власні особливості, темп навчання, стилі вивчення та індивідуальні освітні потреби. Серед основних методичних методів та прийомів індивідуалізації навчання хімії ефективними, на думку учених, є такі [1-4]: Використання диференційованих завдань, які дозволяють забезпечити добір завдань на різному рівні складності та обсягу в залежності від освітніх потреб та здібностей здобувачів освіти. Для одних студентів можуть бути складні завдання, для інших – спрощені, щоб кожен з них міг розвиватися на своєму рівні. |
Опис: | Стрижак С. В. Індивідуалізація навчання хімії у вищій школі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 674-677. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24460 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|