DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецька освіта в інформаційному суспільстві >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24465
|
Назва: | Формування позитивного психологічного клімату на уроках із музичного інструмента |
Автори: | Пропой, В. |
Ключові слова: | мистецька освіта заклад мистецької освіти урок з музичного інструменту педагогічне мислення урок дитина |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Підвищення ефективності сучасних уроків з музичного інструменту вимагає
впровадження у практику інноваційних педагогічних технологій, спроможних активно
впливати на створення позитивного психологічного клімату. Аналіз вітчизняних і зарубіжних
наукових джерел доводить, що видатними педагогами і психологами (Ш. Амонашвілі,
Л. Виготський, В. Леві, М. Монтессорі, В. Сухомлинський, К. Ушинський та ін.) досліджено
різні аспекти формування відносин між учителем та учнем. У цьому контексті актуальним є
процес удосконалення роботи викладача в інструментальному класі у школах мистецтв.
Метою статті є обґрунтування особливостей формування позитивного
психологічного клімату на уроках із музичного інструменту в закладах мистецької освіти. |
Опис: | Пропой В. Формування позитивного психологічного клімату
на уроках із музичного інструмента // Мистецька освіта в інформаційному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р.). Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021. С. 122-124. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24465 |
Розташовується у зібраннях: | Мистецька освіта в інформаційному суспільстві
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|