DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24541
|
Назва: | Роль соціальних мереж у підвищенні професійної компетентності вчителів в епоху цифровізації освіти |
Автори: | Хоменко, Л.Г. |
Ключові слова: | соціальні мережі професійна компетентність вчитель цифровізація освіти цифровізація освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Цифровізація сфери освіти в Україні набуває значущості як неодмінний та невідкладний імператив, який визначає наступність у трансформації освітнього пейзажу. Пріоритетною метою даного процесу стає забезпечення ефективного розвитку інформаційного суспільства в країні, що відповідно викликає потребу в пристосуванні до вимог сучасності та глобальних викликів. Процвітання цифрової революції в освітній галузі передбачає не лише адаптацію до швидкозмінних технологічних проривів, але й урахування світових тенденцій у цій сфері. |
Опис: | Хоменко Л. Г. Роль соціальних мереж у підвищенні професійної компетентності вчителів в епоху цифровізації освіти. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (21-22 вересня 2023 р.). Запоріжжя: БДПУ, 2023. С. 178-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24541 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|