DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24541

Назва: Роль соціальних мереж у підвищенні професійної компетентності вчителів в епоху цифровізації освіти
Автори: Хоменко, Л.Г.
Ключові слова: соціальні мережі
професійна компетентність
вчитель
цифровізація освіти
цифровізація
освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Цифровізація сфери освіти в Україні набуває значущості як неодмінний та невідкладний імператив, який визначає наступність у трансформації освітнього пейзажу. Пріоритетною метою даного процесу стає забезпечення ефективного розвитку інформаційного суспільства в країні, що відповідно викликає потребу в пристосуванні до вимог сучасності та глобальних викликів. Процвітання цифрової революції в освітній галузі передбачає не лише адаптацію до швидкозмінних технологічних проривів, але й урахування світових тенденцій у цій сфері.
Опис: Хоменко Л. Г. Роль соціальних мереж у підвищенні професійної компетентності вчителів в епоху цифровізації освіти. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (21-22 вересня 2023 р.). Запоріжжя: БДПУ, 2023. С. 178-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24541
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Роль соціальних мереж.pdf113,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок