DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Соціальна робота: реалії та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24610
|
Назва: | Розвиток професійної самосвідомості фахівців із соціальної роботи засобами тренінгової діяльності |
Автори: | Шпак, А. |
Ключові слова: | соціальний працівник соціальна робота тренінг професійна самосвідомість професійна підготовка фахівців соціальної роботи |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Професійна самосвідомість є важливою
складовою успішної роботи соціальних працівників. Це розуміння власних
навичок, знань та цінностей, що впливають на їхню професійну діяльність.
Розвиток професійної самосвідомості є необхідним для вдосконалення
професійних навичок, підвищення ефективності роботи та покращання
взаємодії з клієнтами.
Упровадження інноваційних видів професійного навчання працівників
свідчить про досягнення ними ефективності більшою мірою, аніж з
використанням старих методів. До таких можна віднести впровадження
тренінгових програм, що є сукупністю дій професіонала стосовно підвищення
та коригування знань та навичок працівників. |
Опис: | Шпак А. Розвиток професійної самосвідомості фахівців
із соціальної роботи засобами тренінгової діяльності // Соціальна робота: реалії та перспективи : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 110-річчю Полт. нац. пед. ун-та імені В. Г. Короленка, м. Полтава, 9–10 трав. 2024 р. / за заг. ред. Н. О. Сайко, В. І. Березан. Полтава, 2024. С. 243-246. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24610 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: реалії та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|