DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25028
|
Назва: | Перспективи впровадження STEAM-освіти під час підготовки майбутніх вчителів технологій |
Автори: | Нагорна, Н.О. |
Ключові слова: | STEM-освіта STEAM-освіта підготовка вчителів технологій інтегрований підхід ключові компетенції майбутніх вчителів технологій |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті детально розглянуто та проаналізовано перспективи впровадження STEAM-освіти при підготовці майбутніх вчителів технологій. Здійснено аналіз ключових аспектів інтеграції STEM-освіти, що об’єднує науку, технології, інженерію, мистецтво та математику, у педагогічний процес.
Висвітлено важливість даного підходу в сучасному освітньому середовищі та вплив його впровадження на якість підготовки майбутніх вчителів технологій. |
Опис: | Нагорна Н. О. Перспективи впровадження STEAM-освіти під час підготовки майбутніх вчителів технологій. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 6–12 грудня 2023 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. С. 501-508. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25028 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|