DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25028

Назва: Перспективи впровадження STEAM-освіти під час підготовки майбутніх вчителів технологій
Автори: Нагорна, Н.О.
Ключові слова: STEM-освіта
STEAM-освіта
підготовка вчителів технологій
інтегрований підхід
ключові компетенції майбутніх вчителів технологій
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті детально розглянуто та проаналізовано перспективи впровадження STEAM-освіти при підготовці майбутніх вчителів технологій. Здійснено аналіз ключових аспектів інтеграції STEM-освіти, що об’єднує науку, технології, інженерію, мистецтво та математику, у педагогічний процес. Висвітлено важливість даного підходу в сучасному освітньому середовищі та вплив його впровадження на якість підготовки майбутніх вчителів технологій.
Опис: Нагорна Н. О. Перспективи впровадження STEAM-освіти під час підготовки майбутніх вчителів технологій. Інноваційні практики наукової освіти : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 6–12 грудня 2023 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. С. 501-508.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25028
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Перспективи впровадження.pdf224,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок