|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25226
|
Назва: | Метод case-study в контексті педагогічних завдань вищої школи |
Автори: | Гриньов, Р.С. |
Ключові слова: | метод case-study вища школа метод кейсів case-study майбутній викладач |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У категоріальному полі дидактики вищої школи вже тривалий час
особливо місце посідає група понять, пов’язаних з так званим кейс-методом (від
англ. case method). Під цим методом, який часто в практиці викладання фігурує
під назвою case-study або метод конкретних ситуацій, мається на увазі
специфічна техніка навчання студентів, що ґрунтується на використанні з
дидактичною метою описів певних ситуацій із царини їх майбутньої
професійної діяльності. Хоча останніми роками відбувається активна
екстраполяція case-study на різні освітні напрями, традиційними сферами його застосування вважаються економіка, бізнес і соціальні науки.
Українська наука має вже вагомий досвід аналізу дидактичних переваг
кейс-методу, використання його професійно-освітнього потенціалу в процесі
формування критичного мислення студентів, розвитку низки їх професійних
компетенцій. В цьому відношенні особливо цінними є наробки таких вчених,
як О. Сидоренко, Н. Скопенко, Ю. Сурмін, В. Чуба, П. Шеремета, Л. Штефан
та ін. |
Опис: | Гриньов Р. С. Метод case-study в контексті педагогічних завдань
вищої школи // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 56-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25226 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|