DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25487

Назва: Проблеми та шляхи розвитку читацької компетентності учнів молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи
Автори: Покотило, І.
Ключові слова: читацька компетентність
учень молодших класів
молодший шкільний вік
Нова українська школа
розвиток
початкова школа
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття актуалізує проблеми процесу формування читацького інтересу учнів початкової школи в умовах впровадження комп’ютерних технологій. «Читання з розумінням» – одне з 11 ключових компетентностей, виділених НУШ. В публікації запропоновано шляхи сприяння розвитку читацької компетенції школярів. Окреслено нові підходи до формування читацької діяльності школяра. Цінність статті в тім, що в ній обґрунтовано необхідність формування читацької компетентності в молодших учнів. Сформульовано шляхи і методи роботи для опанування освітньої програми та подальшого самовдосконалення особистості.
Опис: Покотило І. Проблеми та шляхи розвитку читацької компетентності учнів молодшого шкільного віку в умовах Нової української школи // http:// Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 146-151.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25487
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf341,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок