DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25489

Назва: Психолого-педагогічний супровід використання цифрових освітніх ресурсів у процесі навчання інформатики учнів початкових класів
Автори: Процай, Л.П.
Козуб, І.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
цифрові освітні ресурси
навчання
учень початкових класів
молодший школяр
інформатика
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Розглянуто важливі аспекти психологічного впливу на здоров’я молодших школярів та їх особистісний розвиток в умовах використання цифрових освітніх ресурсів на уроках інформатики. Досліджено комплекс вимог здоров’язбереження та педагогічних методів, які вчителі повинні враховувати на уроках інформатики при роботі з ПК. Особлива увага приділяється використанню цифрових освітніх ресурсів, зокрема, ергономічним аспектам, організації робочого місця та правильному режиму роботи з комп’ютером, а також вибору електронних засобів. Надано методичні поради для вчителів щодо інтеграції цифрових освітніх ресурсів у навчальний процес учнів початкових класів.
Опис: Процай Л. П., Козуб І. Психолого-педагогічний супровід використання цифрових освітніх ресурсів у процесі навчання інформатики учнів початкових класів // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 152-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25489
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf358,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок