DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25701

Назва: Innovative aspects of
Makarenko’s collective education in Japan - methods of control or techniques of teaching self-governance?
Автори: Kobayashi, Ami
Ключові слова: Anton Semenovich Makarenko
Toshihiko FUJII
Makarenko’s pedagogy
Chuji ONISHI
Pedagogical Poem
Tokuo KATAOKA
Collective Education
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): In 1988 UNESCO ranked Anton Semenovich Makarenko (1888 – 1939) as one of four educators who most significantly influenced the world's pedagogical thinking in the 20th century. This is not only because his concept of Collective Education was the official educational theory of socialist countries, but also because numerous educators in non-socialist countries were inspired by his ideas. For instance, Makarenko’s works were first translated into Japanese after WWII (1950s), when Japan was going through the democratization process under the U.S. occupation. According to the education scientist Toshihiko FUJII (1934 - 2008), Japan is one of the capitalist countries that has been strongly influenced by Makarenko's ideas (Fujii 1988). In countries such as East Germany and the Soviet Union, Makarenko’s pedagogy was regarded as “innovative” for its polytechnical aspects. In the case of Japan, the affinity between Collective Education and the Japanese industrial culture has been mentioned by scholars like Salimova (1992, cited by Frolov 2006, p.149.).
Опис: Ami Kobayashi Innovative aspects of
Makarenko’s collective education in Japan - methods of control or techniques of teaching self-governance? // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. C.52-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25701
Розташовується у зібраннях:Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf308,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок