|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25745
|
Назва: | Формування траєкторії особистісного розвитку учня шляхом використання формувального оцінювання під час навчання |
Автори: | Вакуленко, С.С. |
Ключові слова: | формувальне оцінювання навчання оцінювання освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта диктує нову педагогічну етику, в основі якої лежить
емпатія, взаєморозуміння, партнерство, співробітництво усіх учасників
навчального процесу. Нова етика містить поняття довіри, гідності, підримки,
налаштування діалогу, мотивації, авансування успіху, самопізнання.
Як зазначають Н. Б. Ларіонова, Н. М. Стрельцова: «Основною умовою
ефективного впровадження формувального оцінювання є вмотивованість
педагога, який повинен розуміти, що формувальне оцінювання принципово
відрізняється від традиційного низкою критеріїв. По-перше, змінюється суб’єкт
оцінювання. Учитель перестає бути єдиним суб’єктом оцінювання,
повноваження оцінки делегуються самому здобувачу освіти, учитель не тільки
здійснює оцінювання, а й організовує його як діяльність учнів з оцінювання,
само- та взаємооцінювання, що відповідає сучасним тенденціям зміни ролей
педагога в освітньому процесі. Отже, при традиційному оцінюванні домінує
зовнішня оцінка, у формувальному – внутрішня оцінка самого здобувача
освіти. |
Опис: | Вакуленко С. С. Формування траєкторії особистісного розвитку учня
шляхом використання формувального оцінювання під
час навчання // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 119-121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25745 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|