DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25786

Назва: Подолання освітніх втрат в умовах війни та пандемії на прикладі Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант»
Автори: Луганська, Я.С.
Ключові слова: освітні втрати
Кременчуцький ліцей № 11 «Гарант»
освітній простір
авторська система учнівського самоврядування
авторська система учнівського самоврядування «Мікрополіс»
система освіти
навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Ситуація сучасної багатопланової невизначеності в Україні зумовлюється нинішнім, унікальним за своїм складом, комплексом умов: російська терористична агресія на тлі пандемії соvid-19. Різноманітні мінливості у вітчизняному суспільстві постійних різких змін додають тому комплексові таких негативних чинників: усе зростаючу конкуренцію на ринку освітніх послуг з одного боку і – все меншої кількості відповідних робочих місць по закінченні навчання. Малі майбутні заробітні плати ще посиленіше зумовлюють низьку мотивацію учнів до навчання у школах України. Не сподіваючись на всебічну й різнопланову соціумну надійну підтримку, систему стимулів стосовно креативної професійної діяльності, школярі мало не з дитинства розраховують на навчання або хоча би на роботу в країнах ЄС, ба навіть – у розвинутих країнах західної півкулі: США, Канаді. Відтак, багато нових запитів та вимог від нашого суспільства надходить до сучасної вітчизняної школи, аби вона максимально доклала своїх зусиль до подолання навчальних втрат і тим самим зменшити у суспільстві враження про себе, як про школу, що не може виконувати усі свої функції й обов’язки, покладені на неї суспільством, чинним законодавством України.
Опис: Луганська Я. С. Подолання освітніх втрат в умовах війни та пандемії на прикладі Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 182-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25786
Розташовується у зібраннях:Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
60.pdf500,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок