DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25786
|
Назва: | Подолання освітніх втрат в умовах війни та пандемії на прикладі Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» |
Автори: | Луганська, Я.С. |
Ключові слова: | освітні втрати Кременчуцький ліцей № 11 «Гарант» освітній простір авторська система учнівського самоврядування авторська система учнівського самоврядування «Мікрополіс» система освіти навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Ситуація сучасної багатопланової невизначеності в Україні зумовлюється
нинішнім, унікальним за своїм складом, комплексом умов: російська
терористична агресія на тлі пандемії соvid-19.
Різноманітні мінливості у вітчизняному суспільстві постійних різких змін
додають тому комплексові таких негативних чинників: усе зростаючу конкуренцію на ринку освітніх послуг з одного боку і – все меншої кількості
відповідних робочих місць по закінченні навчання. Малі майбутні заробітні плати
ще посиленіше зумовлюють низьку мотивацію учнів до навчання у школах
України.
Не сподіваючись на всебічну й різнопланову соціумну надійну підтримку,
систему стимулів стосовно креативної професійної діяльності, школярі мало не з
дитинства розраховують на навчання або хоча би на роботу в країнах ЄС, ба
навіть – у розвинутих країнах західної півкулі: США, Канаді. Відтак, багато
нових запитів та вимог від нашого суспільства надходить до сучасної вітчизняної
школи, аби вона максимально доклала своїх зусиль до подолання навчальних
втрат і тим самим зменшити у суспільстві враження про себе, як про школу, що
не може виконувати усі свої функції й обов’язки, покладені на неї суспільством,
чинним законодавством України. |
Опис: | Луганська Я. С. Подолання освітніх втрат в умовах війни та пандемії на
прикладі Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 182-188. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25786 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|