DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25803

Назва: Управління копінг-поведінкою у педагогічному колективі закладу загальної середньої освіти як засіб підвищення ефективності освітнього процесу
Автори: Сердюк, М.А.
Бабенко, І.В.
Ключові слова: копінг-поведінка
копінг
подолання труднощів
заклад загальної середньої освіти
педагогічний колектив
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Професійна діяльність педагога була і залишається достатньо напруженою працею, в якій є велика кількість стрес-факторів. Подібний характер трудової діяльності висуває високі вимоги до здоров’я, когнітивних та особистісних ресурсів педагога. Активний темп життя, надмірна відповідальність у процесі вдосконалення сучасної системи освіти, інтелектуальне навантаження та його нерівномірний розподіл, часте емоційне напруження, ненормований графік робочого дня, широкий спектр професійної діяльності висувають підвищені вимоги до особистості педагога. Тривалий вплив синтезу негативних факторів призводить до зниження працездатності, погіршення якості роботи педагога, високої частоти захворювань, зниження загальної працездатності, що, своєю чергою, може негативно позначатися на спілкуванні з колегами та учнями. Застосування різних способів та методів, спрямованих на подолання стресових ситуацій називають копінг-поведінкою (coping behavior, від англ. «to соре» – долати).
Опис: Сердюк М. А., Бабенко І. В. Управління копінг-поведінкою у педагогічному колективі закладу загальної середньої освіти як засіб підвищення ефективності освітнього процесу // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 229-231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25803
Розташовується у зібраннях:Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
77.pdf348,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок