DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2024 (7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25936

Назва: Створення екскурсійних маршрутів для вивчення природи рідного краю у початковій школі
Автори: Жабська, І.
Ключові слова: екологічна грамотність
початкова школа
екскурсійні маршрути
природа рідного краю
екологія
екологічна компетентність
флора
фауна
екосистема
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення та методи створення екскурсійних маршрутів для молодших школярів з метою вивчення природи рідного краю. Акцентовано увагу на ролі екскурсій у формуванні екологічної грамотності та відповідального ставлення до навколишнього середовища у дітей початкової школи. Представлено приклади маршрутів для вивчення природи рідного краю, адаптованих для спостереження за природними екосистемами, дослідження флори і фауни. А також акцентовано увагу на проведенні практичних завдань, що сприяють розвитку дослідницьких навичок.
Опис: Жабська І. Створення екскурсійних маршрутів для вивчення природи рідного краю у початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 7. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 73-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25936
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2024 (7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf162,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок