DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26071
|
Назва: | Інтерактивне доведення теорем в процесі підготовки майбутніх вчителів математики |
Автори: | Бобилєв, Д.Є. |
Ключові слова: | інтерактивні технології доведення теорем Lean математична освіта інтелектуальні вміння цифрова трансформація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | В сучасних умовах цифрової трансформації освіти особливої актуальності
набуває питання інтеграції інформаційних технологій у процес підготовки майбутніх
вчителів математики. Інтерактивні технології доведення теорем (ІТДТ) пропонують
нові можливості для розвитку їх інтелектуальних умінь, забезпечуючи здобувачам
освіти сучасні інструменти для формалізації і автоматизації доведень. Ці інструменти
сприяють поглибленню теоретичних знань.
Інструменти для автоматизації доведень розпочали свій розвиток у 1950-х роках
зі створення Logic Theorist, першої в історії комп’ютерної програми, здатної
верифікувати теореми. З часом, на базі розробок Logic Theorist, були створені інші
системи, зокрема LISP та NQTHM. У 1980-90-х роках були розроблені такі важливі
інструменти, як HOL, Coq та Isabelle, які активно використовуються у верифікації
складних математичних структур і програмних систем. |
Опис: | Бобилєв Д. Є. Інтерактивне доведення теорем в процесі підготовки
майбутніх вчителів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 4-5. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26071 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|