DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26073

Назва: Актуальні аспекти визначення програмних результатів навчання в освітніх програмах підготовки майбутніх учителів математики
Автори: Матяш, О.І.
Ключові слова: вчитель математики
дидактика математики
програмний результат навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Представлено результати теоретичного дослідження, виконаного за допомогою аналізу та абстрагування змісту відповідних освітніх документів стосовно програмних результатів навчання майбутнього вчителя математики.
Опис: Матяш О. І. Актуальні аспекти визначення програмних результатів навчання в освітніх програмах підготовки майбутніх учителів математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 8-9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26073
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf246,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок