DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26074

Назва: Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ
Автори: Моторіна, В.Г.
Савченко, М.П.
Ключові слова: індивідуалізація навчання математики
навчання математики
Нова українська школа
НУШ
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Нова українська школа спрямована на учня. Під індивідуалізацією слід розуміти організацію процесу навчання на основі врахування індивідуальних особливостей учня. Суть принципу індивідуального навчання заключається в пристосуванні навчання до змісту і рівню знань, умінь та навичок кожного учня або характерних для нього особливостей, або навіть до деяких стійких рис його особистості. Принцип індивідуального підходу у навчанні — це вихідне початкове положення щодо відбору змісту, форм, організації та методів навчання, який реалізується через індивідуалізацію навчальної діяльності. У процесі навчання і виховання в індивідуальному підході вичленовують два аспекти: психологічний і педагогічний. Психологічний — встановлення своєрідності учня, особливостей суб’єктивного сприймання зовнішніх впливів і специфіки реагування на них. Педагогічний — полягає у виборі таких засобів і форм впливу на учня, які відповідають його психологічним особливостям, психічним станам, настроям. Індивідуальні особливості учня, які слід враховувати — рівень розумового розвитку.
Опис: Моторіна В. Г., Савченко М. П. Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 10-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26074
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf237,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок