DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26074
|
Назва: | Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ |
Автори: | Моторіна, В.Г. Савченко, М.П. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання математики навчання математики Нова українська школа НУШ |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Нова українська школа спрямована на учня. Під індивідуалізацією слід розуміти
організацію процесу навчання на основі врахування індивідуальних особливостей учня.
Суть принципу індивідуального навчання заключається в пристосуванні навчання до
змісту і рівню знань, умінь та навичок кожного учня або характерних для нього
особливостей, або навіть до деяких стійких рис його особистості. Принцип
індивідуального підходу у навчанні — це вихідне початкове положення щодо відбору
змісту, форм, організації та методів навчання, який реалізується через індивідуалізацію
навчальної діяльності. У процесі навчання і виховання в індивідуальному підході
вичленовують два аспекти: психологічний і педагогічний. Психологічний —
встановлення своєрідності учня, особливостей суб’єктивного сприймання зовнішніх
впливів і специфіки реагування на них. Педагогічний — полягає у виборі таких засобів
і форм впливу на учня, які відповідають його психологічним особливостям, психічним
станам, настроям. Індивідуальні особливості учня, які слід враховувати — рівень
розумового розвитку. |
Опис: | Моторіна В. Г., Савченко М. П. Індивідуалізація навчання математики учнів НУШ // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 10-11. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26074 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|