DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26077
|
Назва: | Дидактичне доведення – до постановки проблеми |
Автори: | Тарасенкова, Н.А. Акуленко, І.А. |
Ключові слова: | презумкція вчителя презумкція учня навчання математики точки опори в опануванні навчального змісту |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано сутність дидактичного доведення, як процедури, за допомогою
якої через спеціально дібраний зміст, методи, прийоми і засоби, створюються сприятливі
умови для того, щоб учень змінив своє переконання щодо своєї спроможності сприйняти й
опанувати зміст об’єктів засвоєння ШКМ. Тобто спростовувати вихідну позицію учня, його
налаштованість на неспроможності опанувати математичний зміст. Доведено, що
виведення вчителя у позицію коуча, відмова від декларативного викладу навчального змісту;
добір навчального змісту, що забезпечує «вау-ефект»; діалогізація освітнього процесу,
залучення елементів дослідження для забезпечення «ага-ефекту», збільшення ступенів
вільності особистості у навчанні математики роблять вагомий для досягнення вказаної мети. |
Опис: | Тарасенкова Н. А., Акуленко І. А. Дидактичне доведення – до постановки проблеми // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 16-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26077 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|