DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26077

Назва: Дидактичне доведення – до постановки проблеми
Автори: Тарасенкова, Н.А.
Акуленко, І.А.
Ключові слова: презумкція вчителя
презумкція учня
навчання математики
точки опори в опануванні навчального змісту
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті описано сутність дидактичного доведення, як процедури, за допомогою якої через спеціально дібраний зміст, методи, прийоми і засоби, створюються сприятливі умови для того, щоб учень змінив своє переконання щодо своєї спроможності сприйняти й опанувати зміст об’єктів засвоєння ШКМ. Тобто спростовувати вихідну позицію учня, його налаштованість на неспроможності опанувати математичний зміст. Доведено, що виведення вчителя у позицію коуча, відмова від декларативного викладу навчального змісту; добір навчального змісту, що забезпечує «вау-ефект»; діалогізація освітнього процесу, залучення елементів дослідження для забезпечення «ага-ефекту», збільшення ступенів вільності особистості у навчанні математики роблять вагомий для досягнення вказаної мети.
Опис: Тарасенкова Н. А., Акуленко І. А. Дидактичне доведення – до постановки проблеми // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 16-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26077
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf247,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок