DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26079
|
Назва: | Створення творчого середовища в умовах подолання освітніх втрат з математики |
Автори: | Чашечникова, О.С. |
Ключові слова: | математична освіта творче середовище навчання математики |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан математичної освіти у всьому світі зазнає негативного впливу
багатьох чинників, до яких в Україні додаються ті, що пов’язані з військовими діями на
території нашої країни. Тому іноді можна почути думку, що у таких умовах, коли
значна частина учнів мають освітні втрати, питання творчого розвитку всіх школярів не
на часі. Звичайно, досліджуючи питання розвитку математичних здібностей [ 1],
творчого потенціалу школярів, створюючи модель формування та розвитку творчого
мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики (рис.1) на межі
двох століть, ми навіть не могли уявити всіх тих глобальних проблем, з якими зараз
стикаються сучасні вчителі математики. |
Опис: | Чашечникова О. С. Створення творчого середовища в умовах подолання
освітніх втрат з математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 21-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26079 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|