DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26080
|
Назва: | Особливості вивчення елементів стохастики в курсі математики 7 класу Нової української школи |
Автори: | Школьний, О.В. |
Ключові слова: | Нова українська школа елементи стохастики вивчення математики інтегрований курс математики навчальні досягнення учнів |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Ідея реформування української освіти, яка в подальшому реалізувалася в
концепції «Нова Українська Школа» (НУШ), виникла в результаті наявності
невідповідності запитів суспільства щодо освітньої системи в Україні та результатів її
функціонування. Реалізація концепції НУШ здійснювалася поетапно. Спочатку були
створені Державні стандарти освіти, а на їх основі були розроблені модельні навчальні
програми (МНП) для кожної з 9 визначених у стандартах освітніх галузей. Для
математичної освітньої галузі наразі вже створено більше десяти МНП з математики
різних авторів для початкової школи та для базової середньої школи. Далі вчителі на
базі модельних навчальних програм мають розробити і впровадити власні навчальні
програми для кожного окремого закладу освіти, створити календарно-тематичне
планування та розробити інші дидактичні матеріали для здійснення освітньої
діяльності. |
Опис: | Школьний О. В. Особливості вивчення елементів стохастики
в курсі математики 7 класу Нової української школи // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 23-24. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26080 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|