DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26085

Назва: Зарубіжний досвід із навчання математики учнів базової школи на основі проєктів
Автори: Побірченко, Г.Б.
Ключові слова: навчання математики
навчальні проєкти
проєктна діяльність школярів
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Українська система математичної підготовки школярів активно розвивається з урахуванням світових освітніх трендів. У цьому контексті особливу увагу привертають освітні здобутки та інноваційні підходи в освіті в Об'єднаних Арабських Еміратів, які вирізняються бурхливим суспільним і економічним розвитком. Одним із ключових напрямів освіти в ОАЕ є системне, поступове, систематичне, дидактично виважене залучення учнів до виконання навчальних проєктів, що сприяє розвитку їхніх математичних знань, практичних навичок і творчості. Поступове введення учнівства у проєктну діяльність під час навчання математики починається з 5-го класу, що забезпечує послідовне розуміння школярством специфіки проєктного навчання та розуміння учнями практичної (суспільної) значущості результату виконання проєкту. Наприклад, учні 5-го класу, реалізуючи проєкт «Додавання і віднімання десяткових дробів», разом з усіма членами своєї родини формують сімейний тижневий продуктовий кошик, відтак відчувають свою значущість у формуванні сімейного бюджету і розподілі коштів родини.
Опис: Побірченко Г. Б. Зарубіжний досвід із навчання математики учнів базової школи на основі проєктів // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 31-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26085
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf262,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок