DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26085
|
Назва: | Зарубіжний досвід із навчання математики учнів базової школи на основі проєктів |
Автори: | Побірченко, Г.Б. |
Ключові слова: | навчання математики навчальні проєкти проєктна діяльність школярів |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Українська система математичної підготовки школярів активно розвивається з
урахуванням світових освітніх трендів. У цьому контексті особливу увагу привертають
освітні здобутки та інноваційні підходи в освіті в Об'єднаних Арабських Еміратів, які
вирізняються бурхливим суспільним і економічним розвитком. Одним із ключових
напрямів освіти в ОАЕ є системне, поступове, систематичне, дидактично виважене
залучення учнів до виконання навчальних проєктів, що сприяє розвитку їхніх
математичних знань, практичних навичок і творчості.
Поступове введення учнівства у проєктну діяльність під час навчання
математики починається з 5-го класу, що забезпечує послідовне розуміння
школярством специфіки проєктного навчання та розуміння учнями практичної
(суспільної) значущості результату виконання проєкту. Наприклад, учні 5-го класу,
реалізуючи проєкт «Додавання і віднімання десяткових дробів», разом з усіма членами
своєї родини формують сімейний тижневий продуктовий кошик, відтак відчувають
свою значущість у формуванні сімейного бюджету і розподілі коштів родини. |
Опис: | Побірченко Г. Б. Зарубіжний досвід із навчання математики учнів базової
школи на основі проєктів // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 31-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26085 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|