DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26087
|
Назва: | Формування екологічної культури та безпечного способу життя дошкільників у процесі еколого-валеологізації внутрішнього та зовнішнього розвивального середовища закладу дошкільної освіти |
Автори: | Пивовар, Н.М. Середа, Т. |
Ключові слова: | безпека охорона природи довкілля проєкт екологічна культура безпечний спосіб життя дошкільники заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Фактично розробкою понять екологічної культури науковці займаються віддавна (але їхня відповідна термінологія, звичайно, була далека од сучасної). Цим відзначився, наприклад, С. Пуфендорф. І хоча це була середина ХVII cторіччя, вчений розглядав загальну культуру людини як її культурне ставлення до природи і до самої себе одночасно, що й стало за пару з лишком століть провісником інвайроментальної парадигми, котра на сьогодні все впевненіше завойовує уми прогресивно налаштованої частини людства, перемагаючи антропоцентричну та екоцентричну парадигми [7]. При цьому наголошується на тісному взаємозв’язку безпеки природи та безпеки людини. Зокрема, науковиця С. М. Лутковська, зазначає: “Ствердження у масовій суспільній свідомості та широкій суспільній практиці екоцентричної парадигми абсолютно неможливе без удосконалення філософії, методології й загальної системи освіти... Екологічна освіта – наріжний камінь для вирішення реально наявних екологічних проблем, для недопущення нових криз...” [5, с. 7]. А це – прямий науковий шлях до інвайронментальної парадигми. |
Опис: | Пивовар Н., Середа Т. Формування екологічної культури та безпечного способу життя дошкільників у процесі еколого-валеологізації внутрішнього та зовнішнього розвивального середовища закладу дошкільної освіти. Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий та вітчизняний вимір : тези доповідей ІІІ міжнародної наукової конференції. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2023. С. 53-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26087 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|