DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26094
|
Назва: | Навчаємо розв’язувати задачі з параметрами в контексті підготовки до НМТ з математики |
Автори: | Філон, Л.Г. Кульчицька, Н.В. |
Ключові слова: | задачі з параметрами вивчення математики НМТ з математики підготовка до НМТ з математики |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Невід’ємною частиною зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) навчальних
досягнень здобувачів освіти з математики є задачі з параметрами, які включені також
до обов’язкового блоку завдань з математики Національного мультипредметного тесту
(НМТ). Вони дозволяють визначити рівень математичної підготовки учасників НМТ, їх
здатність аналізувати, досліджувати, творчо мислити, застосовувати здобуті знання,
уміння та навички в нестандартних ситуаціях. І хоча вивчення задач з параметрами
передбачено навчальною програмою з математики, вони містяться в чинних
підручниках з математики для закладів загальної середньої освіти, але, на жаль, для
більшості учасників тестування ці завдання залишаються непосильними.
Задля успішного розв’язування математичних задач з параметрами потрібно
мати грунтовні математичні знання тих понять, що охоплює рівняння чи нерівність з
параметром, навички розв’язування відповідних завдань, що не містять параметра. |
Опис: | Філон Л. Г., Кульчицька Н. В. Навчаємо розв’язувати задачі з параметрами в контексті
підготовки до НМТ з математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 37-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26094 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|