DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26094

Назва: Навчаємо розв’язувати задачі з параметрами в контексті підготовки до НМТ з математики
Автори: Філон, Л.Г.
Кульчицька, Н.В.
Ключові слова: задачі з параметрами
вивчення математики
НМТ з математики
підготовка до НМТ з математики
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Невід’ємною частиною зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) навчальних досягнень здобувачів освіти з математики є задачі з параметрами, які включені також до обов’язкового блоку завдань з математики Національного мультипредметного тесту (НМТ). Вони дозволяють визначити рівень математичної підготовки учасників НМТ, їх здатність аналізувати, досліджувати, творчо мислити, застосовувати здобуті знання, уміння та навички в нестандартних ситуаціях. І хоча вивчення задач з параметрами передбачено навчальною програмою з математики, вони містяться в чинних підручниках з математики для закладів загальної середньої освіти, але, на жаль, для більшості учасників тестування ці завдання залишаються непосильними. Задля успішного розв’язування математичних задач з параметрами потрібно мати грунтовні математичні знання тих понять, що охоплює рівняння чи нерівність з параметром, навички розв’язування відповідних завдань, що не містять параметра.
Опис: Філон Л. Г., Кульчицька Н. В. Навчаємо розв’язувати задачі з параметрами в контексті підготовки до НМТ з математики // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 37-38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26094
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf305,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок